Goed.
16 Reviews
Heel fijn hoe er gereageerd wordt op de vraag of een te warm dekbed geruild kan worden. hele snelle service, en een dekbed zoals wij het fijn vinden! Niet te warm en lekker licht en wat heel belangrijk is: ECO!
Mijn dekbed is compleet! Mijn lente/herfstdekbed bleek in mijn oude huis toch niet voldoende voor de vriesnachten. Met het zomerdeel erbij en een heerlijk jersey overtrek slaap ik nu heerlijk warm. De service van Yumeko is top, en wat een feest om het pakket open te maken, echt een cadeau!
Inderdaad een heerlijk dekbed, zo licht als een veertje. Voor mij is dit zomerse dekbed in de winter precies goed. En de service van Yumeko verdient wel een paar extra veren!
vanwege een fikse huidontsteking (wondroos) over mijn hele lichaam was het onmogelijk om maar iets op mijn huid te verdragen. De zachtheid en bovendien de puurheid van het dekbed heeft mij rust gebracht. Dank U
Voldoet aan de verwachting, heerlijk luchtig natuurlijk zomerdekbed
Als het 25graden is vonden wij hem wel te warm.
Heerlijk licht dekbed. Ikzelf heb het snel warm in bed, dus ik kan met dit dekbed ook prima het voor- en najaar toe.
Zacht, licht, en vriendelijk voor de eenden die de veertjes geleverd hebben. Het dekbed slaapt heerlijk! Wel is het zo dat de vulling van 330 gram nog wat veel is voor de echte zomerse nachten...
Na 36 jaar mocht ik eindelijk de oude donsdekbedden vervangen - zonder gemopper na gebruik! En dat zegt eigenlijk alles. Bestond er maar net zo'n licht alternatief voor dons...
- U leest momenteel pagina
- Pagina
- PaginaVolgende







