Heerlijk dekbed. Kost een paar centen, maar prima kwaliteit en de wetenschap dat het zonder al te grote belasting van natuur en milieu tot stand is gekomen.
16 Reviews
Ik ben heel blij met mijn nieuwe dekbed. Ik heb het pas afgelopen vrijdag op mijn bed gelegd omdat ik eerst even de lavendelgeur grotendeels kwijt moest raken. Ik dacht dat ik het veel te warm zou krijgen onder het nieuwe dekbed omdat ik het onder mijn (dunnere) dekbed de laatste tijd niet koud gehad had. Maar dat is niet waar, het slaapt heerlijk en er zijn geen koude plekjes meer. Niet te warm dus.
We hadden eerst een lente/herfst versie besteld omdat we bang waren dat een winterdekbed mogelijk te warm zou zijn maar bij het uitpakken zagen we al meteen dat deze te dun was voor wat we zochten. Deze (gratis) retour gedaan en daarna het winterdekbed thuis gekregen en deze is prima! Lekker warm, maar niet tè warm en ligt lekker licht als een wolk om je heen.
Echt een heerlijk licht en warm dekbed. Onder mijn oude dekbed kreeg ik het 's ochtends altijd een beetje koud... dat is nu voorbij.
Ik heb gekozen voor dit dekbed vanwege de belofte dat er niet levend is geplukt. Dekbed is heerlijk warm en ik slaap als een roos. Eendendons is wel minder fluffy dan ganzen dons, heb Ik het idee. Service van Yumeko is erg goed.
Gekozen omdat we eendvriendelijk dons wilden, maar dit dekbed is superwarm, het lekkerste dat we ooit gehad hebben. Wel duur, maar we vinden het het geld wel waard.
Dit dekbed is van uitstekende kwaliteit, lekker warm, goed gevuld en ondanks dat het iets zwaarder is dan ons vorige dekbed, valt het heerlijk om je heen. Wij zijn er heel blij mee.
Ik ben een koukleum en dit dekbed is met warteklasse 2 echt warm genoeg voor een zolder met een raampje open. Super degelijk gekbed, voelt kwalitatief zeer goed en stevig en de vakken met dons zijn vol, zacht en luchtig. Top. Enige minpuntje is dat het tijk zacht kraakt, maar daarvoor wel zeer stevig aanvoelt.
Super warm dekbed. Daar we in een hele koude kamer slapen met altijd een raam open dacht ik eerst dat het dekbed te dun was en niet warmt genoeg Maar niets is minder waar, heerlijk warm, ook met de vorst van afgelopen nachten, lekker raam open en niet koud gehad. Voordeel hiervan is niet 2 dekbedden op elkaar als bij allseasons. Dus lekker licht ! En diervriendelijk, is ook heel veel waard! Dik tevreden! L
Ik kan het raam nu gerust openlaten. Onder het vederlichte dekbed is het warm en zeer behaaglijk!
- U leest momenteel pagina
- Pagina
- PaginaVolgende





